SATIŞTA HİKAYE ANLATMA SANATI / 10 - 11 Mart 2018

Satışçılar için Storytelling 10-11 Mart 2018- Kare

Program Adı: Satışta Hikaye Anlatma Sanatı- Satışçılar için Storytelling
Tarih: 10-11 Mart 2018
Program Ücreti: 1500TL (KDV Dahil)
Saat: 10:00-18:00
Son Ödeme Tarihi: 8 Mart 2018
Yer: bomontiada-ATÖLYE/Şişli

START:
Mart 10, 2018

Program Adı: Satışta Hikaye Anlatma Sanatı- Satışçılar için Storytelling
Tarih: 10-11 Mart 2018
Program Ücreti: 1500TL (KDV Dahil)
Saat: 10:00-18:00
Son Ödeme Tarihi: 8 Mart 2018
Yer: bomontiada-ATÖLYE/Şişli

Fiba Holding ve Özyeğin Üniversitesi mensupları için %20 indirim bulunmaktadır.

Satış hedeflerini tutturmak, fikirlerini satmak isteyen herkes için “Satışta Hikaye Anlatma Sanatı” eğitimimiz, yaratıcılığınıza ilham olacak bomontiada-ATÖLYE mekanında, Özyeğin Üniversitesi Sürekli Eğitim Akademisi tarafından 10-11 Mart 2018 tarihlerinde gerçekleştiriliyor. Bu eğitim, başarılı satışcının en önemli yetkinliklerinden biri olan hikaye anlatma becerisinin bilimi, kalbi ve sanatına odaklanarak bu becerilerin gelişiminin sağlanmasına yol gösteriyor. Satışta doğru yerde ve zamanda hikayelerin gücünü kullanarak ihtiyaca  yönelik duygusal bağları kurarak başarılı satış performansına ulaşılması için gerekli teknikleri benimsetiyor. Hikayelerin gücü ile satış ve ikna performansını artırmak isteyen herkesi eğitimimize bekliyoruz!

FAYDALAR:

  • Güven oluşturur
  • İkna sürecini kolaylaştırır
  • Duygusal bağ kurararak konfor alanında çıkılmasına destek verir
  • ST ve ürün müşteri gözünde farklılaşır
  • Müşteri ilişkisini kuvvetlendirerek satış sonuçlarına olumlu yansıma sağlar

ÇALIŞILAN YETKİNLİK ALANLARI

  • Empati
  • Duygusal bağ kurma(ürün müşteri ve satış temsilcisi)
  • Yenilikçi yaratıcı ve farklı bakış açıları kazanma
  • İkna becerisi
  • Kendini ifade yeteneği
  • İlham veren olabilme

SÜRE:2 GÜN

İÇERİK:

  • Hikayeler neden etkilidir ve önemi
  • Hikayeci beyin
  • Hikayelerle nasıl öğreniyoruz
  • Satış bağlamında hikaye(Satış temsilcisi/Ürün(hizmet)/Müşteri)
  • Müşteri ihtiyaçları ve Satışda hikayelerin dinamiği
  • İletişim ağı örmek
  • Metaforlar
  • Hikayede duyusal malzeme
  • Hikayenin 7 kuralı
  • Hikayenin iskeleti
  • Sesler renkler karakterler duygular
  • İmgeler simgeler arketipler 
  • 8 adımda hikayeleştirme
  • Kahramanın yolculuğu
  • Vaka çalışmaları(satışda müşteri diyaloğu içinde hikayeler)
  • Uygulamalar