Dijital Çağda Marka Yaratmak ve Tüketiciyi Anlamak
Programın amacı nedir? Katılımcıya müşteri odaklılık
anlayışını kazandırarak rakiplerden anlamlı bir biçimde farklılaşmayı sağlamak
için gerekli prensipleri paylaşmak ve uygulatmak.
Bu programa niye katılmalıyım? (Catch phrase) Programdan neler kazanacağım? Beklenen faydalar
neler? Temel öğrenme çıktıları nelerdir? (Hedef davranış/kazanımlar) Dijital çağda tüketiciyi nasıl ikna
ederim? Bilgi ve mesaj kirliliğinde, markamı nasıl ön plana çıkarabilirim?
Ürünlerimi nasıl ayrıştırabilirim ve bir marka yaratabilirim?
Program ne içeriyor?
Marka Kavramı; Markanın gücü
Ürün nedir? Marka nedir? Bu ayrım neden önemlidir?
Marka Çağrışımları yaratmak
Marka Stratejisi oluşturmak
Marka Farkındalığı ve Marka imajı
-Marka Konumlandırılması -Marka İletişimi (İletişimle dikkat çekme (‘Tüketiciler neye bakar? Nasıl bakar?’ İçerik ve görsellerle dikkat çekme yöntemleri) -Müşteri tutumlarını etkileme (‘Tutumlar değişir mi? Doğru marka iletişimi
ile tutumları yönlendirebilir miyiz?’) -Müşteri algı yönetimi (İçerik ve görsellerle algıyı yönetmek mümkün
müdür?’) -Viral pazarlama: ‘Tüketiciler hangi içerikleri paylaşır? Neden
paylaşır?’ Hangi içeriğin başarılı olacağına nasıl karar verelim? -Tüketici ikna etme süreci -Alışkanlıklar yaratma (Alışkanlık döngüsü konsepti markalara
uygulanabilir mi?) -Satış sonrası iletişim
Programa kimler katılmalı? B2C ve B2B alanlarında marka yaratma
sürecinde olan şirketler. Rakiplerden anlamlı bir şekilde farklılaşmaya çalışan
her türlü şirket çalışanı katılabilir.
Program dili Anlatım dili full Türkçedir. (Full
İngilizce de olabilir.)
Programda bulunan öğrenme yaklaşım ve araçları neler? (Learning approaches
and tools) Eğitimde 4 ayrı uygulama yapılacaktır. Grup ve kişisel uygulamalar
olacaktır. İnteraktif bir yaklaşımla yürütülecektir.
Program süresi Ardışık iki gün veya tek gün olarak
planlanabilir.
Programa katılımcı sayısı (min,max) En az 8, en fazla 20.