
Programın Amacı ve Kapsamı
Bütünleşik pazarlama iletişiminin temel prensiplerini farklı B2B sektörlerinden çarpıcı vakalarla ve uygulamalarla aktarmak. Pazarlama İletişimini doğru ve daha etkili yaparak rakiplerden anlamlı bir şekilde farklılaşma sağlayabilirsiniz.
Programda Bulunan Öğrenme Yaklaşım ve Araçları
Eğitimde 3 ayrı uygulama yapılacaktır. Grup ve kişisel uygulamalar olacaktır. Interaktif bir yaklaşımla yürütülecektir.
Program Takvimi
1. Gün 09:30-16:30 (6 saat) 2. Gün 09:30-16:30 (6 saat)
Programa Kimler Katılabilir?
B2B alanında pazarlama anlayışı ne yazık ki çok yerleşmiş değil. Müşteri odaklı olmak marka yaratmada çok önemli. Rakiplerden farklılaşmak isteyen ve bir marka yaratmak isteyen tüm B2B alanında çalışan katılımcılara bu eğitimi öneriyoruz. Pazar ve müşteri odaklılık tüm şirketin katılımıyla olacağı için yalnızca pazarlama ve satıştaki arkadaşlar değil tüm şirket çalışanlarına yönelik olarak dizayn edilmiş bir içerik bulunmaktadır.
Genel Bilgiler