Global searching is not enabled.
Skip to main content



**Please be informed that this course will be in Turkish.


b2b2

Hemen Başvur!


Programın Amacı ve Kapsamı 

Bütünleşik pazarlama iletişiminin temel prensiplerini farklı B2B sektörlerinden çarpıcı vakalarla ve uygulamalarla aktarmak. Pazarlama İletişimini doğru ve daha etkili yaparak rakiplerden anlamlı bir şekilde farklılaşma sağlayabilirsiniz. 


Programda Bulunan Öğrenme Yaklaşım ve Araçları

Eğitimde 3 ayrı uygulama yapılacaktır. Grup ve kişisel uygulamalar olacaktır. Interaktif bir yaklaşımla yürütülecektir.


Program Takvimi

1. Gün 09:30-16:30 (6 saat)

  • B2B Pazarlama’nın temel prensipleri (segmentasyon, konumlandırma)
  • B2B’de karar vericileri yakından tanıyalım

2. Gün 09:30-16:30 (6 saat)

  • İletişimin etkilerini nasıl ölçeriz?
  • Pazarlama bütçesi nasıl oluşturulur?


Programa Kimler Katılabilir?

B2B alanında pazarlama anlayışı ne yazık ki çok yerleşmiş değil. Müşteri odaklı olmak marka yaratmada çok önemli. Rakiplerden farklılaşmak isteyen ve bir marka yaratmak isteyen tüm B2B alanında çalışan katılımcılara bu eğitimi öneriyoruz. Pazar ve müşteri odaklılık tüm şirketin katılımıyla olacağı için yalnızca pazarlama ve satıştaki arkadaşlar değil tüm şirket çalışanlarına yönelik olarak dizayn edilmiş bir içerik bulunmaktadır.


Genel Bilgiler

  • Katılımcı sayısı 20 (yirmi) ile sınırlıdır.
  • Eğitim 2 gün (12 saat) olarak tasarlanmıştır.
  • Program çevrimiçi Zoom platformu üzerinden gerçekleştirilecektir.
  • Eğitim Programını tamamlayan katılımcılara, eğitim sonrasında KATILIM BELGESİ verilecektir.


Eğitmen

Dr. Kıvılcım Döğerlioğlu Demir