Dijital Çağda Marka Yaratmak ve Tüketiciyi Anlamak | Sürekli Eğitim Akademisi Ana içeriğe atla

Dijital Çağda Marka Yaratmak ve Tüketiciyi Anlamak

Programın Amacı ve Kapsamı

Katılımcıya müşteri odaklılık anlayışını kazandırarak rakiplerden anlamlı bir biçimde farklılaşmayı sağlamak için gerekli prensipleri paylaşmak ve uygulatmak.

  • Marka Kavramı; Markanın gücü
  • Ürün nedir? Marka nedir? Bu ayrım neden önemlidir?
  • Marka Çağrışımları yaratmak
  • Marka Stratejisi oluşturmak
  • Marka Farkındalığı ve Marka imajı
  • Marka Konumlandırılması
  • Marka İletişimi (İletişimle dikkat çekme (‘Tüketiciler neye bakar? Nasıl bakar?’ İçerik ve görsellerle dikkat çekme yöntemleri)
  • Müşteri tutumlarını etkileme (‘Tutumlar değişir mi? Doğru marka iletişimi ile tutumları yönlendirebilir miyiz?’)
  • Müşteri algı yönetimi (İçerik ve görsellerle algıyı yönetmek mümkün müdür?’)
  • Viral pazarlama: ‘Tüketiciler hangi içerikleri paylaşır? Neden paylaşır?’ Hangi içeriğin başarılı olacağına nasıl karar verelim?
  • Tüketici ikna etme süreci
  • Alışkanlıklar yaratma (Alışkanlık döngüsü konsepti markalara uygulanabilir mi?)
  • Satış sonrası iletişim

Detaylı bilgi ve eğitim talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

E-posta: surekliegitim@ozyegin.edu.tr
Telefon: +90 216 564 9000