Dijital Çağda Marka Yaratmak ve Tüketiciyi Anlamak
Programın Amacı ve Kapsamı
Katılımcıya müşteri odaklılık anlayışını kazandırarak rakiplerden anlamlı bir biçimde farklılaşmayı sağlamak için gerekli prensipleri paylaşmak ve uygulatmak.
- Marka Kavramı; Markanın gücü
- Ürün nedir? Marka nedir? Bu ayrım neden önemlidir?
- Marka Çağrışımları yaratmak
- Marka Stratejisi oluşturmak
- Marka Farkındalığı ve Marka imajı
- Marka Konumlandırılması
- Marka İletişimi (İletişimle dikkat çekme (‘Tüketiciler neye bakar? Nasıl bakar?’ İçerik ve görsellerle dikkat çekme yöntemleri)
- Müşteri tutumlarını etkileme (‘Tutumlar değişir mi? Doğru marka iletişimi ile tutumları yönlendirebilir miyiz?’)
- Müşteri algı yönetimi (İçerik ve görsellerle algıyı yönetmek mümkün müdür?’)
- Viral pazarlama: ‘Tüketiciler hangi içerikleri paylaşır? Neden paylaşır?’ Hangi içeriğin başarılı olacağına nasıl karar verelim?
- Tüketici ikna etme süreci
- Alışkanlıklar yaratma (Alışkanlık döngüsü konsepti markalara uygulanabilir mi?)
- Satış sonrası iletişim
Detaylı bilgi ve eğitim talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
E-posta: surekliegitim@ozyegin.edu.tr
Telefon: +90 216 564 9000