Eğitimin İçeriği

Müşteri Deneyimi Okulu kapsamında sektörlere yönelik; İşletme ve Mimarlık-Tasarım Fakültelerimizden ilgili hocalarımız ve uluslararası hedefler sebebiyle kültürel antropoloji ve benzeri konuları işletme bakışıyla da çalışan Siyaset Bilimi hocalarımızın  katkılarıyla aşağıdaki maddeler dikkate alınarak bu özel program oluşturulmuştur.

- Müşterinin alışveriş yaparken nelere dikkat ettiği, hangi düşünce ve psikoloji ile alışverişi deneyimlediğini anlamak,

- Deneyimleri arttıran saha çalışmalarının olması,

- Satılacak ürünü belirleme ve müşteri taleplerini anlamak üzerine konsantre olmak,

- Belirlenmiş mağaza ve kitlelerle yerinde workshop; müşterilerle beraber alışveriş deneyimlerini gözlemleme,

- Müşterilerle iletişim kurmak, ihtiyaçları anlamak ve bunu bir aksiyon planına dökmek,

- Sosyolojik ve psikolojik açıdan tüketici davranışlarını gözlemlemek, analiz etmek ve yorumlamak.

Detaylar

Eğitimin içeriği ve programı kurumunuzun taleplerine göre şekillenebilir.