Müşteri Deneyimi Okulu
Eğitim İçeriği
Müşteri Deneyimi Okulu kapsamında sektörlere yönelik; İşletme ve Mimarlık-Tasarım Fakültelerimizden ilgili hocalarımız ve uluslararası hedefler sebebiyle kültürel antropoloji ve benzeri konuları işletme bakışıyla da çalışan Siyaset Bilimi hocalarımızın katkılarıyla aşağıdaki maddeler dikkate alınarak bu özel program oluşturulmuştur.
- Müşterinin alışveriş yaparken nelere dikkat ettiği, hangi düşünce ve psikoloji ile alışverişi deneyimlediğini anlamak,
- Deneyimleri arttıran saha çalışmalarının olması,
- Satılacak ürünü belirleme ve müşteri taleplerini anlamak üzerine konsantre olmak,
- Belirlenmiş mağaza ve kitlelerle yerinde workshop; müşterilerle beraber alışveriş deneyimlerini gözlemleme,
- Müşterilerle iletişim kurmak, ihtiyaçları anlamak ve bunu bir aksiyon planına dökmek,
- Sosyolojik ve psikolojik açıdan tüketici davranışlarını gözlemlemek, analiz etmek ve yorumlamak.
Detaylı bilgi ve eğitim talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
E-posta: surekliegitim@ozyegin.edu.tr
Telefon: +90 216 564 9000